Learning To Be The One ♥ Shian

Everything is too late.

Posted by on | |
Today. wake up on 11plus.
Then go out for lunch.
Afterdat go " Bai San "
My xiao jiu jiu.

Reach ther meet yien.
Hi to her.
=]


So start prepare those thing lar.
Damn hot there.
Hot like hell.
Aihss.

3pm finish ban san.
Then go ECM meet my mum.
Then go TC.

Meet many friend there.
Actually nt many.
Is bro's friend.

Then sit on da rocks.
Look at da sea.
Feel the wind.

Soon ryan come to mi.
Same to kayc too.
Hmmmm...


- Skip -



Go tc 2 wif kayc.
Chat alot.
Nt bad.
Hahas.


Hmm.
Never talkk.
Hiazz..

[ Everything is too late ]


Hmmm.

I knw you.
You knw mi.
Go for the one for you ba.


下一站,幸福❤


Like his hair. Love it !


Nice movie for mi.
Love it.
:D




______________________________________


才离开没多久就开始,
担心今天的你过得好不好,
整个画面是你,
想你想的睡不著,,
嘴嘟嘟那可爱的模样 ,
还有在你身上香香的味道
我的快乐, 是你
想你想的都会笑

没有你在我有多难熬,
没有你烦我有多烦恼,
穿过云层我试著努力向你奔跑,
爱才送到 你却已在别人怀抱

就是开不了口 让她知道,
我一定会呵护著你,
也逗你笑,
你对我有多重要,
我后悔没让你知道,
安静的听你撒娇,
看你睡著一直到老

就是开不了口 让她知道,
就是那么简单几句 我办不到,
整颗心悬在半 空 我只能够远远看著,
这些我都做得到 但那个人已经不是我


[ 开不了口 ]

-Jay







Written by,
Shian. 开不了口

0 comments:

Post a Comment